RSS ">
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به تو عادت کرده بودم - عکس و متن عاشقانه


به تو عادت کرده بودم

به تو عادت کرده بودم
ای به من نزدیک تر از من
ای حضورم از تو تازه
ای نگاهم از تو روشن
به تو عادت کرده بودم
مثل گلبرگی به شبنم
مثل عاشقی به غربت
مثل مجروحی به مرهم
لحظه در لحظه عذابه
لحظه های من بی تو
تجربه کردن مرگه
زندگی کردن بی تو
من که در گریزم از من
به تو عادت کرده بودم
از سکوت و گریه شب
به تو حجرت کرده بودم
با گل و سنگ و ستاره
از تو صحبت کرده بودم
خلوت خاطره هامو
با تو قسمت کرده بودم
خونه لبریز سکوته
خونه از خاطره خالی
من پر از میل زوالم
عشق من تو در چه حالی

جهت دانلودزیباترین موسیقی های بیکلام عاشقانه اینجا را کلیک کنید

 




یکشنبه 89 فروردین 8 | نظرات شما ()



مرتضی

صفحه ی نخست
شناسنامه
پست الکترونیک
یــــاهـو
طراح قالب
پارسی بلاگ
کل بازدید : 197370
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 30

دریای عشق

قالب وبلاگ

از عشق تا دانلود

عاشق آسمونی
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
جاده های مه آلود
.: شهر عشق :.
بوی سیب
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
عشق
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
فروشگاه اینترنتی ایران تجارت
مذهب عشق
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
آسمان آبی
مطالب جالب
بدون عنوان
your memoirs
تک صلیب عشق
دهاتی
مرتضی جون
نادیا
دستور زبان عشق
شهر فرنگ
مهکامه
***شاپرک عاشق***
****جازبه*****
***آسمان شب ***
ای سینه امشب از غمش فریاد کن
**ترانه های دلتنگی**
دریای عشق
کسب درآمد از اینترنت

تالار تخصصی اولی ها
.::شیر مرغ تا جون آدمیزاد::.

ترجمه توسط محمد باقری

دریافت کد قالب