RSS ">
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یکی عاشق بود یکی عاشق نبود - عکس و متن عاشقانه


یکی عاشق بود یکی عاشق نبود


یکی عاشق بود... یکی عاشق نبود...؛هیچکس مثل خدا عاشق معشوقش(ما انسان ها) نبود

یه روز عاشقش  بودم ،یعنی با تموم وجودم می خواستمش اما... نمیدونم چرا خدا وسط عاشقی من بلند گفت:-

 

کات- اما دیگه نگفت:صدا-نور- حرکت

نمی دونم چرا؟شاید من


عاشقی و خوب بازی نکردم -اما بذارین یه چیزی ؛ به حقانیتش قسم ،هم باهاش


خندیدم ،گریه کردم،حتی براش درد کشیدم.اما نمیدونم؟.


 

اون اصلا نقشش رو خوب بلد نبود بازی کنه.زیرِ صداش یه جوری تملق بود-من عاشق بودم،اما اون معشوق

 

نبود!!!

اینه که موضوع نوشته ام رو گذاشتم" یکی بود... یکی نبود... غیر از خدای مهربون هیچکس دیگه عاشق نبود"

می دونید فیلم منم یه روزی به اکران در میاد.می دونید کی؟قــــــیــــــامـــــــت

یه روزی با صدای بلند می گن:فیلم یکی بود... یکی نبود... تا چند دقیقه دیگه روی پرده آسمون به نمایش در

 

میاد


 

کارگردان:خدا


بازیگران:


خودم و اون وخدا


و با هنرمندی : شــــیـــــطـــــان


امیدوارم اون روز از فیلم من بدتون نیاد!!!


تمام..






مرتضی

صفحه ی نخست
شناسنامه
پست الکترونیک
یــــاهـو
طراح قالب
پارسی بلاگ
کل بازدید : 197822
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17

دریای عشق

قالب وبلاگ

از عشق تا دانلود

عاشق آسمونی
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
جاده های مه آلود
.: شهر عشق :.
بوی سیب
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
عشق
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
فروشگاه اینترنتی ایران تجارت
مذهب عشق
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
آسمان آبی
مطالب جالب
بدون عنوان
your memoirs
تک صلیب عشق
دهاتی
مرتضی جون
نادیا
دستور زبان عشق
شهر فرنگ
مهکامه
***شاپرک عاشق***
****جازبه*****
***آسمان شب ***
ای سینه امشب از غمش فریاد کن
**ترانه های دلتنگی**
دریای عشق
کسب درآمد از اینترنت

تالار تخصصی اولی ها
.::شیر مرغ تا جون آدمیزاد::.

ترجمه توسط محمد باقری

دریافت کد قالب